- Menu przedmiotowe
- Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Obsługa klienta prowadzona jest przez Dział Współpracy z Odbiorcami.
W Biurze Obsługi Klienta uzyskasz informacje m.in. o:
- fakturach i płatnościach,
- procedurze i kosztach przyłączenia się do sieci ciepłowniczej,
- wstępnych warunkach technicznych dostawy energii cieplnej do obiektu,
- stosowanych taryfach i cennikach,
- trybie zawierania umów sprzedaży ciepła,
- awariach i przewidywanym czasie ich usunięcia.
Wyżej wymieniowe informacje można uzyskać osobiście, telefonicznie lub pisemnie.
Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00.
Biuro Obsługi Klienta mieści się w siedzibie Brzeskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
49-305 Brzeg, ul. Ciepłownicza 11 (parter)
tel. 77 444 04 45 – 48 wew. 114, 115
fax 77 411 14 86
e-mail: